ProTravel.jpg

Funktioner

Her får du overblikket over de mange kernefunktioner, du finder i ProTravel.

Fra onlinebooking på din hjemmeside, færdiggørelse af faktura til rejsedokumenter til kunden og intelligent kalender. Alt i samme system.

Under "Kommende funktioner" kan du se, hvad vi lige nu arbejder på.

opsætning.png

Dynamisk rejseopsætning

Du kan administrere individuelle og grupperejser med rejseopsætningen i ProTravel.

Rejseopsætningen er et dynamisk værktøj, der kan anvendes til intern booking eller som link til onlinebooking direkte på din hjemmeside.

bestilling.png

Bestilling & tilbud

Du kan oprette bestilling og afsende tilbud til kunden direkte fra ProTravel.

Du kan altid redigere i en bestillingen, så den passer perfekt til din kundes ønsker. Når kunden accepterer tilbuddet, er du klar til at fortsætte administrationen i ProTravel med få klik.

user-check.png

Onlinebestilling på dit website

Med ProTravel får du muligheden for at tilbyde dine kunder online-booking af deres rejser. Du vælger selv, om du vil bruge den integrerede funktion.

Baseret på din rejseopsætning oprettes et bookinglink til rejsen, som du kan anvende på din hjemmeside. Og som alle funktioner i ProTravel er bookinglinket dynamisk og kan tilpasses dit rejseudbud.

file.png

Mails & rejsedokumenter

ProTravel tilbyder dig et lager af mail- og dokumentskabeloner.

Når du med få klik sender rejsebreve ud til dine mange kunder, kan du vælge at få indsat relevant data fra den enkelte bestilling helt automatisk. Nu kan du fx oprette 25 mails og rejsedokumenter, der ser vidt forskellige ud, i én og samme arbejdsgang.

e-conomic ikon.png

Fakturering

Når din kunde er klar til at betale for rejsen, kan du med få klik konvertere et tilbud til multiple faktura i overensstemmelse med dine betalingsbetingelser (kræver konto ved e-conomic og tilvalg af vores e-conomic integration).

Læs også mere om vores partner-aftale med e-conomic.

calendar.png

Intelligent kalender

Du får overblik over dine aktiviteter i rejsebureauet ved at anvende kalenderen, så du ikke misser vigtige opgaver i administrationen af rejser som f.eks. at kontakte samarbejdspartnere eller sende rejsedokumenter. 

Og så kan du få ProTravel til automatisk at oprette alle opgaverne for dig. Hvis du én gang har oprettet et link til din arbejdsgang, opdateres kalenderen automatisk i takt med at kunderne bestiller rejser. Det er ikke så dumt endda!

login.png

Kundeside & log-in

Når dine kunder har bestilt rejsen, har du mulighed for at sende dem et link til deres kundeside. Her får kunden adgang til mails og dokumenter, som du har sendt til dem. På den måde kan du skabe overblik over bestillingens forløb - også hos din kunde.

Har du kunder, der bestiller rejser flere gange? I det tilfælde kan de også bruge deres log-in i onlinebestillingen, og undgå at taste deres oplysninger hver gang. Hurtig og nem bestilling!

kartotek.png

Kundekartotek

Har du styr på dine kunder? I ProTravel har du en sektion, hvor du har overblik over alle dine kunder, deres køb og tidligere bestillinger. På den måde kan du nemt og hurtigt servicere kunderne, når de skal bestille flere rejser.

liste.png

Rapporter & lister

I ProTravel har du adgang til et udvalg af administrative rapporter lige fra rooming- og flylister til salgs- eller deltageroversigter. Hvis du har brug for flere eller andre rapporter, end dem ProTravel er født med, så kan du bestille udtræk af data i pdf- eller excel-format, der passer netop til dit behov.

play.png

Instruktionsvideoer

Du har altid hjælp lige ved hånden i ProTravel. Ud over en grundig opstart med undervisning og support, så er der adgang til mange forskellige instruktionsvideoer. På den måde har du altid mulighed for at få svar på et spørgsmål, mens du sidder og arbejder med administrationen af dine rejser og bestillinger.

Udvidelser (tilkøb)

e-conomic ikon.png

e-conomic integration

Vi har bygget bro mellem ProTravel og e-conomic, så du sparer en masse indtastninger og undgår dobbeltarbejde. Med ganske få klik kan du fakturere dine bestillinger, så den fortsatte administration foregår i overensstemmelse med din kontoplan, momsafregning og dækningsbidrag.

Du kan læse mere her om vores partner-aftale med e-conomic.

150 kr./mdr.