Fra onlinebooking på din hjemmeside, færdiggørelse af faktura til rejsedokumenter til kunden og intelligent kalender. Alt i samme system.
Her får du overblikket over de mange kernefunktioner, du finder i ProTravel.
Under "Kommende funktioner" kan du se, hvad vi lige nu arbejder på.
Du kan administrere individuelle og grupperejser med rejseopsætningen i ProTravel.
Rejseopsætningen er et dynamisk værktøj, der kan anvendes til intern booking eller som link til onlinebooking direkte på din hjemmeside.
Du kan oprette bestilling og afsende tilbud til kunden direkte fra ProTravel.
Du kan altid redigere i bestillingen, så den passer lige netop til din kundes ønsker. Når kunden accepterer tilbuddet, er du med få klik klar til at fortsætte administrationen i ProTravel.
Med forespørgsler gør vi det muligt, at din kunde kan henvende sig angående et produkt, uden reelt at købe det. På den måde kan du få flere potentielle købere ind i ProTravel, som du efter en dialog, kan sælge en rejse til.
Med ProTravel får du muligheden for at tilbyde dine kunder online-booking af deres rejser. Du vælger selv, om du vil bruge den integrerede funktion.
Baseret på din rejseopsætning oprettes et bookinglink til rejsen, som du kan anvende på din hjemmeside. Som alle funktioner i ProTravel er bookinglinket dynamisk, og kan tilpasses dit rejseudbud.
Har du brug for at holde styr på antal deltagere på en bestilling, så din allotment på flyet matcher aktuelle bestillinger på rejsen?
Eller har du brug for at lukke for tilgangen til rejsen, når alle hotelværelser er booket?
Med styring af allotment på rejsen, kan du sikre økonomien på rejsen og samtidig pleje dine relationer med samarbejdspartnere og kunder.
ProTravel tilbyder et lager af mail- og dokumentskabeloner.
Når du med få klik sender rejsebreve ud til dine mange kunder, kan du vælge at få indsat relevant data fra den enkelte bestilling helt automatisk. Du kan oprette et utal mails og rejsedokumenter, og du kan vedhæfte pdf-dokumenter.
Du får overblik over dine aktiviteter i rejsebureauet ved at anvende kalenderen, så du ikke misser vigtige opgaver i administrationen af rejser som f.eks. at kontakte samarbejdspartnere eller sende rejsedokumenter.
Og så kan du få ProTravel til automatisk at oprette alle opgaverne for dig. Hvis du én gang har oprettet et link til din arbejdsgang, opdateres kalenderen automatisk i takt med at kunderne bestiller rejser.
Når dine kunder har bestilt rejsen, har du mulighed for at sende dem et link til deres kundeside. Her får kunden adgang til mails og dokumenter, som du har sendt til dem. På den måde kan du skabe overblik over bestillingens forløb - også hos din kunde.
Har du kunder, der bestiller rejser flere gange? De kan bruge deres log-in i onlinebestillingen, og undgå at taste deres oplysninger hver gang. Hurtig og nem bestilling!
Har du styr på dine kunder?
I ProTravel har du en sektion, hvor du har overblik over alle dine kunder, deres køb og tidligere bestillinger. Sådan kan du nemt og hurtigt servicere kunderne, når de skal bestille flere rejser.
I ProTravel har du adgang til et udvalg af administrative rapporter lige fra rooming- og flylister til salgs- eller deltageroversigter.
Hvis du har brug for flere eller andre rapporter, end ProTravels standardrapporter, kan du bestille udtræk af data i pdf- eller excel-format, som passer til dit behov.
Du har altid hjælp lige ved hånden i ProTravel. Ud over en grundig opstart med undervisning og support, så er der adgang til mange forskellige instruktionsvideoer. På den måde har du altid mulighed for at få svar på et spørgsmål, mens du sidder og arbejder med administrationen af dine rejser og bestillinger.
Hvis du opdager, at du mangler en funktion, giver vi dig en unik mulighed for at være med til at bestemme, hvilke funktioner, vi udvikler næste gang. Grib telefonen i dag og giv dit besyv til, hvordan vi kan gøre hverdagens administration nemmere, hurtigere eller smartere for dig.
Vi har bygget bro mellem ProTravel og e-conomic, så du sparer en masse indtastninger og undgår dobbeltarbejde. Når en kunde betaler sin rejse, fakturerer ProTravel automatisk i e-conomic.
Administration foregår fortsat i overensstemmelse med din kontoplan, momsafregning og dækningsbidrag.
Vi tilbyder kobling mellem ProTravel og Quickpay. Tilvælger du denne integration, kan du ved onlinebestilling give dine kunder mulighed for at betale i henhold til dine gældende betalingsbetingelser. På den måde slipper du får at sende girokort, og kunden kan færdiggøre bestillingen allerede ved første besøg på din hjemmeside.
Med integrationen til QuickPay kan din kunde betale med det samme, når denne booker sig ind på online bestilling.