instrumentbræt med kort.jpg

Fordele ved ProTravel

Der er mange fordele ved at vælge ProTravel som dit næste administrations- og bookingsystem. Et online bookingsystem sender et professionelt signal til dine kunder. Når de kan bestille i deres eget tempo, og får et login til en kundeside med fuldt overblik over rejsen og betalinger, er det god kundeservice.

Det er ikke kun dine kunder, der tjener på ProTravel. Her er fordelene for dig og dine kolleger. 

Tidsbesparende

Det nok vigtigste argument for at implementere ProTravel er, at systemet er udviklet til at hjælpe rejsebureauer med at skabe overblik over deres rejser. Ved at samle flere funktioner i ét system sparer ProTravel dine medarbejdere for tid og reducerer eventuelle småfejl, der ofte opstår, når data manuelt kopieres fra ét sted til et andet. 

Du får adgang til en række funktioner, der frigiver tid i hverdagen, så du kan fokusere på dine kunder og give dem værdifulde rejseoplevelser.

Funktionerne kan sammensættes efter behov. Dette gør systemet meget fleksibelt, idet at det både passer til udbydere af alt fra almindelige pakkerejser til jagtrejser og  cykelrejser, og mange flere. 

Få et overblik over funktionerne i ProTravel her: 

Funktioner

 

Brugertilpasset

Der er ingen overflødige elementer i ProTravel, eftersom alle funktioner er udviklet på baggrund af relevante ønsker fra rejsebureauer. Det betyder også, at systemet er gennemtestet, og der bliver lavet løbende forbedringer.

Læs mere om hvordan den brugerdrevede udvikling skaber nye funktioner her: 

Kommende funktioner

 

Nem at betjene

Vores ønske er, at ProTravel bliver din forlængede arm i hverdagen, så du kan få frigivet mere tid til at servicere dine kunder eller udvikle på din forretning. 

For at du skal komme godt i gang med at anvende ProTravel tilbyder vi en grundig undervisning for dig og dine brugere. Når undervisningen er slut har du sat dine første rejser op, og er godt i gang med at benytte dig af systemets fordele.

Læs mere om, hvordan samarbejdet mellem os og vores kunder typisk foregår: 

Samarbejde