Vælg os som din IT-partner

Helt fra første møde er vores fokus på et trygt samarbejde. Vores mål er at gøre dig selvkørende i systemet, sådan at ProTravel bliver en naturlig del af din arbejdsdag. Skulle der alligevel opstå spørgsmål - som der altid gør, så er vi naturligvis klar til at hjælpe. 

Se her, hvordan samarbejdet mellem vores kunder og os typisk forløber.  

beslutning.jpg

Support

Når du er kommet godt i gang med ProTravel, kan du i de første tre måneder ringe og stille spørgsmål til systemet. Derefter står vi til rådighed over mail. 

Vi står klar med gode råd til optimal anvendelse af funktioner og nye muligheder, så du kan optimere din administration af rejser.

Hvis du har et forslag til en ny funktionalitet eller til forbedringer af eksisterende funktioner, skal du endelig sige til. På den måde er du også med til at gøre ProTravel endnu bedre.

Skulle du have brug for hjælp uden for normal åbningstid, har du adgang til en række instruktionsvideoer, der altid ligger tilgængelige i ProTravel.

Vi håber, at du vil være med på rejsen!

Support

Når du er kommet godt i gang med ProTravel, kan du i de første tre måneder ringe og stille spørgsmål til systemet. Derefter står vi til rådighed over mail. 

Vi står klar med gode råd til optimal anvendelse af funktioner og nye muligheder, så du kan optimere din administration af rejser.

Hvis du har et forslag til en ny funktionalitet eller til forbedringer af eksisterende funktioner, skal du endelig sige til. På den måde er du også med til at gøre ProTravel endnu bedre.

Skulle du have brug for hjælp uden for normal åbningstid, har du adgang til en række instruktionsvideoer, der altid ligger tilgængelige i ProTravel.

Vi håber, at du vil være med på rejsen!