Vælg os som din IT-partner

Helt fra første møde er vores fokus på et trygt samarbejde. Vores mål er at gøre dig selvkørende i systemet, så ProTravel bliver en naturlig del af din arbejdsdag. Vi er naturligvis klar til at hjælpe, når der alligevel opstå spørgsmål.

Se her, hvordan samarbejdet mellem vores kunder og os typisk forløber.  

beslutning.jpg

Første snak

Den første snak tages typisk over telefonen. I første omgang taler vi mest om dit rejsebureau og om de udfordringer, du har i den daglige administration. Vi vil gerne høre, hvad du søger i et nyt bookingsystem/hjemmeside, og hvilke opgaver du ønsker, at vi skal hjælpe dig med at løse i rejsebureauet.

På den baggrund afgør vi i fællesskab, om det giver mening at arbejde videre med ProTravel til dit rejsebureau.

Hvis vi vurderer, at du vil få glæde af vores løsninger aftaler vi en dato for en dybdegående præsentation af ProTravel og/eller et udkast til din nye hjemmeside.